Japoniškų automobilių klubas - Acura, Daihatsu, Honda, Infiniti, Isuzu, Lexus, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Subaru, Suzuki, Toyota

Gimtadienį švenčiančios „Australijos kelių incidentų komisijos“ naujausia reklama: „Prilėtinimas tavęs nenužudys“



Reklamos „Prilėtinimas tavęs nenužudys“ akimirka

Kadras iš vaizdo siužeto  / Reklamos „Prilėtinimas tavęs nenužudys“ akimirka

Lygiai prieš 25-ius metus įsikūrė TAC („Australian Transport Accidents Commission“), kurie visame pasaulyje garsėja itin tikroviškomis ir šokiruojančiomis avarijomis.


Nepaisant to, kad šios organizacijos kuriamos reklamos kartais yra itin vaizdingos ir gali sukelti siaubą, tačiau rezultatai kalba patys už save. Kaip teigia pati organizacija, pasiekti rezultatai pranoko lūkesčius, nes nebuvo tikimasi, kad avarijų skaičius keliuose sumažės taip ženkliai. Gerų rezultatų pavyko pasiekti nepaisant to, kad keliuose ženkliai padaugėjo automobilių.

Šiuo metu organizacija susikoncentravusi į leistiną greitį viršijančius vairuotojus. Nuo šiol TAC skelbia, kad „prilėtinimas tavęs nenužudys“. Taip siekiama atkreipti dėmesį tų vairuotojų, kurie viršija greitį miestuose. Būtent apie tai ir naujausia TAC sukurta reklama, kurioje rodomas leistino greičio nesilaikantis vairuotojas. Tenka pastebėti, kad ši reklama tikrai ne labiausiai sukrečianti iš visų, kurias yra sukūrusi ši organizacija. Tačiau tai dar tik naujo projekto pradžia.


Šaltinis: Gazas.lt

Jums patinka šis? Spauskite patinka.

Įrašykite komentarą